Kesedihan melanda :')

Cerita ni tiada kena mengena dengan sesapa . Tetiba aku terasa sedih dengan secara tetiba . Hmmm , minggu ni street mood sedih . Depan kakak , abang dan kawan je aku berpura-pura happy . Tetapi sebaliknyaa aku tak sanggup nak menahan kesedihan yang aku rasaa .

Dengan penyakit aku yang makin terok dan masalah bertimbul-timbul . Ya allah ! Serabut kepala aku bila memikirkan . Tension gilaa ! Bilaa lepak nak lepaskan tension , ada saja pasangan couple berada di depan mata aku dan lalu lalang di depan aku . Sungguh menyakitkan hati dan aku jugak ada rasa cemburu yang teramat .

Sudah sekian lama aku single , tetapi masih belum dapat mencari cinta sejati aku . Hmm dah banyak perempuan buad aku mengharap , tapi semuanya hancur kan perasan aku . Yee hidup aku memg susah . Tak dapat bahagiakan orang yang aku cinta . Siapa laa aku ni nak dibandingkan dengan lelaki lain yang hidup senang dan normal ? Aku ni macam semutt , di pijakk-pijakk jee .

Begitu berat dugaan yang kena tempuhi . Tak sanggup nak terima semua ini dengan hati yang terbuka . Ok otak aku pun dah tak tahu nak cerita apa lagi . Hilang perasaan yang aku ingin luahkan . Tetapi memg mood aku tak berapa baik sejak menjak ni . Agaknyaa ini petanda yang aku akan pegi untuk buad selamanyaa . Aku relaa mati dari hidup menderitaa begini . Kbyeee :')