Kene game lagi :')

Assalamualaikum . Okay , sekarang ni aku nak cerita pasal kene game . 
Game ? Sudah biase dengar dalam bab couple kan . Tapi ada banyak maksud . 
First , game perempuan means : Rogol -.- bukan taste aku !
Second : Game means : Kene tipu ataupun dipermaikan perasaan . 

Ceritaa aku ni pasal game yg second kt atas tu . Err dah banyak kali kod kene game .
Nak tanak aku kene laa bersabar sebab ni semua dah adat couple . 
Mungkin ini semua terjadi sebab perangai aku dahulu yang selalu mainkan perasaan perempuan . Tapi semenjak tahun 2011 aku dah nekad untuk setia dengan mana-mana perempuan yang aku couple . Tak sangka pulak yang tuhan akan balas balik ape yang aku dah buad masa kesah silam dulu .
Tak mengapa , ini semua pengajaran untuk aku berubah supaya jadi lebih matang dalam bab percintaan .

Demi allah aku bersumpah , aku tiada niat pun nak mainkan perasaan mana-mana pihak .
Tapi kenapa sekarang aku di balas dengan begitu setimpal ? Kenapa semua ni terjadi ?
Aku inginkan hubungan yang kekal lama seperti kawan-kawan ku semua . Tapi tidak pernah terjadi . Err aku fedupp !
Aku menangis bila dipermainkan oleh perempuan yang aku cintaa . 
Aku cemburu melihat pasangan couple yang bergembira dengan pasangan sendiri .
Aku tahu perangai aku tidak sebaik laki-laki di luar sana . Tetapi aku cuba untuk menjadi yang terbaik bagi setiap perempuan yang aku sayangi . 
Kenapa dorang tak pernah nak nampak kebaikan aku dan kenapa dorang tak hargai cinta aku ? Adakah aku ini teruk ? Ape yang kurang pada aku ni ?

Ya allah tuhanku , tolong laa hambamu ini . Aku inginkan hubungan yang jujur dan ikhlas .
Aku mahukan pasangan yang boleh memahami aku dan jujur kepada ku . 
Setia pada hubungan sudah seharusnya . Kekerasan memang tidak sepatutnyaa , tapi marah itu hanya satu pengajaran untuk seseorang tidak ulangi kesalahan yang sama .
Okay , aku mencuba untuk bersabar . Aku terima dugaan semua ini dengan hati yang terbuka .  Memang berat untuk aku harungi semua ini dengan sendirian . Tetapi aku ni lelaki . Lelaki harus kuat kan ? Okay , jangan terlalu ikutkan perasaan anep .
Setiap apa yang terjadi ada hikmahnyaa . Aku cubaa teruskan hidup tanpaa bayangan yang selalu permainkan perasaan aku . Aku buang semua tu dan tak akan ingat lagi .

Selepas ini aku akan jadi lebih matang , berubah perangai demi kepentingan sendiri dan tidak akan menyakitkan hati mana-mana pihak . Anggap saja ape yang terjadi ini adalah mainan budak-budak .
Cuba untuk gembiraa di saat hati yang sedang terluka . Kuatkan semangat anep !